Merve8494 Denizmom kolonyali pamukla ovalayabilirsin canım benim şişti baya 14 gün falan çektim ovalayıp dağıt asiyi
Busraveminisi1 Denizmom benim 6 gün sürmüştü gün boyu dönüşümlü kolonyalı pamuk ve buz kompres yaptım 5 er dakika arayla ve kolumu acısa da yukarıda tutup oynattım kan akışı olsun diye
Sadeceduygu Denizmom buz koyun. 2. Doz yapıldıgında da eve gelir gelmez buz koymaya başlayın ağrımasını beklemeyin. 2 güne geçiyor.