Kızlar bugün sabah doğurdum minik kuşumu 38+4 te doktorumuzun kararıyla sezaryen doğum yaptım fıtıklı bir anneyim toparlanmam zor olacak diye böyle tercih ` ettik öncelikle pişman değilim hiç korkulacak birşey yok spinal i asla hissetmiyorsunuz uyuşma olmadan asla başlamıyorlar sonda uyusukken takılıyor çıkarırken çok hafif açıyor normal kan alır gibi öyle düşünün özelde doğum yaptım İZMİR KARATAŞ HASTANESİNDE - hersey çok hızlı oldu kızım gayet iyi çok şükür bende iyiyim yürüyüşüm çok kolay oldu sadece sezaryen yeri sızladı bide adet sancısı gibi ağırlarım var ben adet olurken böyle agrı çekerdim aynısını yaşıyorum zaten agrı eşiğini en aza indirmek için sürekli agrı kesici yapıyorlar bana 1 kez yaptılar gerek kalmadı başka agrı kesiciye bir tek damar yolundan verilen antibiyotik beni rahatsız etti oda saniyeler sürdü birde spinal olduktan sonra bir mide bulantısı kalp çarpıntısı yaşadım ama normalmiş 5 dk sürmedi sonra normal Halime döndüm ameliyathane de kızımı görünce duygusal anlar yaşadık tabiki 😢 bu arada sezaryen olan süt gelmez davasını bi herkes gecsın yok öyle bişey çabalamak zorundasınız anneysenız çok çabaladık hala çabalıyoruz yeterki emsin diye sütüm gelsin diye rezene çayı ıcıyorum gazım için nescafe kayısı suyu bitter Cıkolata tükettim ve sıfır bas agrısı yaşadım gaza hemen çıktım idrar yaptım coookkkk su ıcın şişkinlik ve süt için birebir 5 L ıcmısımdır belki çok susuyorum vücut istiyor agrım var tabiki kesılıyorusnuz sonuçta 😂 ama dayanılmayacak agrılar değil sürekli yürümeye çalışın zorlamadan destek almadan daha çabuk toparlarsınız inşAllah Allah herkese hayırlı güzel sağlıklı doğumlar nasip etsin Happy Kids e geçiyorum her anne sırası gelince orada buluşalım inşAllah 😘🥰🌸🤲🏻