Merve2863 Kızlar bugun ilk defa çatı muayenesi oldum o kadar korkunç değildi ebe baş parmağı kadar açıklık var dedi bebiş de hafiften başını dönmüş sizce ne zaman Doğum 🤰
zeyzey95 Merve2863 bende 37+3 de oldum hiç acımadı bebek kanala girmiş ama hiç açıklık yok dedi doktor 38+4 olduk bugün bekliyoruz