Nofa ilk gebeliğiniz ise ikinci bir doktor hastane görmeniz iyi olmuştur bu açıdan bakın 😄 doğru doktoru ,hastaneyi seçtiğinizi anlamışsınız bu sayede.
ben de ilk hamileliğimde başka bir doktora gidip böyle pişman olmuştum 😄
Öğrenince haberdar edin 🌸
peki cinsiyetini hissediyor musunuz?