Sedef444 bebek baskı yaptığı için olabilir son haftalarınız artık çünkü ama yine de bi idrar tahlili yaptırın isterseniz enfeksiyon var mı yok mu içiniz rahat eder benim 3.gebeliğim son zamanlar bebek aşağı çok baskı yaptığından sık idrara çıkıyordum 2 gebeliğim de de şuan 20.haftadayım sık idrara çıktığımı söyleyince tahlil istediler sağlık ocağında hafif bi enfeksiyon çıktı 😏