Nil_nisa Herkese merhaba, eşimle kan uyuşmazlığımız var bunun için kan verip İndirekt coombs testini yaptırdım sonuç negatif çıktı fakat doktorum aşıyı yinede öneriyor bunun hakkında fikri olan var mı? Yaptırılmalı?
Buseyrd Yapılması gerekiyor canım bende oldum seni ve bebeği koruması için gerekli ben 7+1 de kanamam olunca olmak zorunda kaldım yoksa 28. Haftada olucaktim her ne kadar ilk gebelikte sorun pek teşkil etmiyor gibi gözükse de riske edilcek bir durum değil