Aysnr0507 benim pazartesi günü 3700 olduğunu söyledi doktor. Kendi doktorum izindeydi bir iki günlüğüne.bende aynı hastanedeki başkasına gitmiştim randevu günüm.oldugu için.. belki kendi doktorun bebegin kilosu 4 olursa bir hafta daha dogmazsa sezaryene alır falan dedi karın çevresi de biraz geniş dedi aklımı karıştırdı şuan belirsizlik içindeyim birazda korkuyorum 😨