chaos Yaşayan var mı kızlar kaç gündür ilk haftaları yad ediyorum resmen midem çok bulanıyor internette gebelik zehirlenmesi belirtisi falan yazıyor tansiyonum normal ama, idrar tahlili versem mi
sehrikarabulut chaos bende 36 haftalık oldm canım ara ara benmde oluyor tansiyonum normal idrarda protein kaçağıda yok şükür mide yukarı çıktı içinde oluyor diye biliyorm