prensesim35 tugce_25 çok saçmaymış ya bn izmirdeyim doktorum herşeyi kendi söylüyor bn sormadan bile ultrason kağıdın varsa bak canım yazıyordur belki
tugce_25 prensesim35 evet çok saçma ama özel hastane adı üstünde özel nazınla oynuyorlar durumu olmayanlar ne yapacak bilmiyorum
prensesim35 tugce_25 üzüldüm valla bizim burda söylüyor doktor devlet hastanesi ilgili de doktorum o hastanenin doktorları mi öyle yoksa başka hastanelerinde mi aynı
E-v-A101 tugce_25 evet doğrudur. Bende normalde özele gidiyorum da. Testler falan çok pahalı diye. Devlette yaptırıyorum. Neden söylemezler ki anlamadım
E-v-A101 tugce_25 aaa çok farklı bir uygulama. Acaba neden böyle bir yöntem uyguluyorlar. Ben Adıyamanlı yım hiç öyle birşey duymadım 🤷♀️
Ereninannesi46 tugce_25 27 haftada 875 gram yazıyor bende bi tablo var ama resim nasıl yüklenir bilmediğimden atamıyorum