birmelekannesi_ 13+1 haftalik hamileyim bugun muayeneye gittim cinsiyeti ne belli olurmu falan dediğimde yok canim daha çok kucuk belli olmaz dedi doktor direkt bu haftalarda ogrenen yokmu en azindan bi tahminde bulunamazmiydi sizcede
minnie11 birmelekannesi_ benim 12. Haftada belli oldu ama yanılma payı var demişti doktor. O haftalarda cinsel organının açısından anlaşılıyormuş. Onun için de belirgin olması ve pozisyonunun uygun olması lazım. Doktor bugün bir şey yarın başka bir şey diyeceğine beklemesi daha iyi 👍
birmelekannesi_ Buraya bir turlu fotograf koyamiyorum koymayi basarsam sizede ultrason resmini gostermek istiyorum
Esraguler birmelekannesi_ https://hizliresim.com/ buna tıkla canım resim yükle giriş yap sonra üstteki limki kopyala buraya yapıstır
birmelekannesi_ Esraguler dosyalari yukleyin veya surukleyin diyen yere basiyorum fotografa tikliyorum ama yuklemiyor yani hicbisey degismiyo orda ayni yazi yazmaya devam ediyor
Esraguler birmelekannesi_ yardımcı olurum canım en üst köşede sağ bölümünde üc cizginin yanında ki üye olma yerine gel yeni üye ol sonra giriş yap tekrardan en sag köşede üst bölümünde üc cizgiye tıkla resim yükle se arşivden sec resim yükleniyor dicek yükleye bas canım sonradan en üstte kü link kopyala buraya yapıştır video yollama sansım olsa yollardım
birmelekannesi_ Esraguler yaa uye oldu hâla ayni oluyor resim yükle diyorum orada b8lgisayardan ve internetten diye iki seçenek var bilgisayrdan seciyorum resme tikliyorum aciklama kismi var oraya bi kelime bisey yaziyorum yukle diyorum sayfa ayni hic yenilenmiyo maalesef