Kızlar şimdi ben hamileliğimin başından beri aynı hastaneye aynı doktora gidiyorum doktorumdan da memnunum 38 haftalık olmak üzereyim doğum fiyatı aldık 2500 tl normal de sezeryan da aynı fiyat bazı hastaneler doktoru gece çağırınca ek ücret istiyormuş, hastane ile ücret konusunu konuştuk sadce tekli oda için ekstra 250 tl ücret olduğunu söylediler sorum şu ki doktor gece çağırıldığında ek ücret olsa bunun bilgisi önceden verilir değil mi doğum anında dank diye söylemezler herhalde