Homozigotmutant ZeynePoyraz 34 oldum Allah’ın izniyle hayırlısıyla doğsa sağlıkla korkularım endişelerim Sevinç’lerim karışık
dilek1 ZeynePoyraz bende 32+6 haftalığım çok heyecanlıyım ehh biraz korkuda var ister istemez, çok az kaldı 🤭 Rabbim sağ sağlim kucağımıza almayı nasip etsin yavrularımızı 🙏🏻🤱🏻
ZeynePoyraz Homozigotmutant hayırlısıyla kucağımıza almak nasip olsun inşallah 🙏 bende aynı duyguları yaşıyorum sizinle
ZeynePoyraz Homozigotmutant heyecan ve korku dorukta 😍 yavrularımızı sağlıkla alalım inşallah kucağımıza 🙏
Hamdos Homozigotmutant bende 34 oldum insallah sag salim kucagimiza aliriz birsey soracam sizinki cok hareket ediyormu peki bu aralar benimki fazla etmiyor ama sertlik cok hissediyorum
GamzeSerhat 32+1iz normalde canım çok tatlıdır ama yürek yemişim gibi bir cesaret geldi gidiyo valla😂 yüzünü de göstermediği için prensesim ayrıca meraklıyım ❣
ZeynePoyraz Hamdos evet hareket ediyor sertlikte hissediyorum karnım çok sert oluyor normal sanırım böyle olması
sbl89 32+2 deyiz bizde. Değişik duygular içindeyim, heyecan korku endişee .. Rabbim hayırlısı ile kavuştursun bizi miniklerimize 🐣😍
MKES 33+3 bnde ama bebegimi 36. Haftaya kadar bi skinti cikmazsa tabi 36. Haftada alacaklar yuksek tansiyondan dolayi cok korkuyorum bnada dua edermisiniz😘🤲🏻