Meva-annesi 39+6yım kasılmalarım ve sancım var acılmam yok az önce doktor fitil taktı açılmam olsun diye
Gamzecinar141119 Meva-annesi ay mübarek günde rabbim bizede böyle güzel günler de doğurmayı nasip etsin inşallah bir mefeste doğurursun canım
Leylasultn Meva-annesi ay bende 39+5 dun sancim vardi ama acilman yok dedi bende eve geldim yarin birdaha gidicem acilden altan kasilmarim var ara sira oda insallah bense.dogururum yarin aksam🙏 allah analı babalı buyutsun bir avazda kucagini almayı nasip etsin allah canım
Polencim Meva-annesi canım selamlar ,seni görüyordum burda yorumlarda falan allah sağ salim kucağına almayı nasip etsin .Moralini yüksek tut ,stres yapma ,odanda yürümeye çalış inşallah bir an önce alırsın kucağına🐣
mom0606 Meva-annesi ben 40+4 bende tık yok yine sen 39+6 😏 rabb’im hayirlisiyla kucağımıza almayı nasip etsin