Aylizim bnce bu tarz heycanlarinizi bu4dan sormayin… Yorumlara baktim da guz3l degil… Kiz ismi gbi yazan olmus…siz nasil heycanli… Hevesle karar verdiniz ismi bence insanların hevesinizi kırmasına izin vermeyin… Ben ve esim begendikten sonra gerisi onemli degil çünkü insanoğluna bisey beğendirmek zordur….