Deletedmom360 https://imgyukle.com/i/Ih5d8j https://imgyukle.com/i/IhIR0A adetimin 3.günü neden bu kadar koyu cıktı bilgisi oln var mı ? Daha once bu şekilde kimyasal gebelik geçirdiğimi öğrenmiştm
Dilek0809 Deletedmom360 canım sen neden adet günü ovulasyon yapıyorsun bildiğim kadarıyla doktor kontrolündesin bence bu testleri kaldır bir kenara çünkü sürekli kafanı meşgul ediyor hiç belli olmuyor bu testlerin ne çıkacağı bi koyu bi açık kafayı yedirtiyor insana
Deletedmom360 luckymother yok canım cok aşırı kanamam var duphaston dan olduğunu düşündüm ama test böyle cıkınca bilemedim ya
Deletedmom360 Dilek0809 kanamam cok oldugu için kimyasal geçirdiğimi düşündüm cnkü daha oncede bu sekilde anlamıştım gebe kaldığımı
Dilek0809 Deletedmom360 bunun sana bir faydası yok sadece kafanı meşgul ediyor sürekli doktoruna güven ve o şekilde devam et bence. Bugün mü gittin doktora senle adet günümüz bu ay da aynı sanırım
Deletedmom360 Dilek0809 canım kafamı karıştıracak bi durum yok ki adetliyim suan zaten. Tesadüfen test yaptım ve cok koyu cıktı
Dilek0809 Deletedmom360 kafanı meşgul ediyor dedim karıştırıyor demedim. Senin kendi tercihin tabiki ben sadece fikrimi söyledim rahatlaman için
papatya35 Valla bence hiç bir anlamı yok .benimde öyle olmuştu adetim gecikti gecikti devamlı ovülasyon testlerim pozitif çıkıyordu çatlama olmamıştı adet oldum hala poZitifti bi anlam verememiştim sonra ki ay hamile kaldım 🤷🏼♀️
Deletedmom360 Dilek0809 anladım canım rahatım zaten en kötü yarın bi test yaparım varsa cıkar Zaten 😊