Merveduyg Ay bilmiyorum stresten mi ama su son zamanlarda doymuyorum doyamıyprum en çok tatlı yemek istiyorum sürekli böyle pasta çikolata şaşırdım kendime de şaşkınım sizde durumlar nasıl kızlar ?
Gamzecinar141119 Merveduyg hayırlı olsun canım artık bu doğumun çok az kaldığı her an gelebilirim anne diyen bebenin ayak sesleri doğumu bu şekilde yaklaşan annelerin iştahı açılır bi rahatlama gelir sonra temizlik falan yapasın gelir çok hafiflemiş hissedersin kendini onları yapınca zaten doğumunada bişi kalmamış artık 😂
Zeynepalya58 Merveduyg bende aynıyım ya sürekli bi yeme isteği bi tatlı isteği napıcağımı bilemedim 😃😃
Merveduyg Gamzecinar141119 ay inanır mısın az önce kalktım evi bi güzel sil süpür yaptım gerçekten ondan mı ya inşallah ya çünkü artık kızımı kucağıma alıp koklamak istiyorum suan su yazdıkların okadar güzel moral olduki çok teşekkür ederim ☺️
Gamzecinar141119 Merveduyg ne demek canım gittiğim gebe okulunda ebe de çok söylerdi doğumu yaklaşanlara bi hafiflik gelir iş yapası yiyesi gelir mutlu olur bundan diye ve bi çok normal doğum yapan arkadaşımda gördüm bunu evini temizleyip silip süpürüp ya akşamına ya sabahına doğuma giden güzel haberini bekliyorum rabbim bi nefeste doğurmayı nasip etsin inşallah 😊🙏
Merveduyg mom101 ay sorma o bende de var hemde nasıl derecede anlatamam ama pronat verdi doktorum bana gayet iyi geldi
Merveduyg Gamzecinar141119 çok amin Allah razı olsun bu güzel bilgilerin için Çok teşekkür ediyorum inşallah şuraya güzel bi doğum hikayesi yazmak nasip olur 🥰🥰🥰🥰
Gl-Misli32 Merveduyg sorma bendede var aynı şeyler tatlı, çikolata çekiyor canım sürekli, yemek desen doymuyorum, temizlik yaptıkça rahatlıyorum yorulsamda iyi geliyor 😅 38+2 haftalığım ☺️