Byzaoz mervekaya1704 ben variiiiimmm. Benim sancim falan olmuyor cok şükür. Nerde gelirse aninda cikiyor 🤭 Allahtan biyere gitmiyoruzda evde rahatim esimde alisti artik bu duruma mecbur 😅 cok asiri gazim oluyor ve tutamiyorum gelince.
SeldaSngl mervekaya1704 biraz üşütünce hemen böbreklerim sancılanıyor sonrasında da gaz sancısı kasıklarda ağrı hatta az önce ağlaya ağlaya kıvranıyordum. Rezene içiyorum atlet çorap üstümden eksik olmuyor zaten ama nafile 🤷🏼♀️😓😢🥺 daha ne yapacam bilmiyorum
Selinanne mervekaya1704 5. Haftamdan beri var 34 olduk hala devam,o kadar alıştım ki gaza doğumdan sonra olmazsa garipsicem🙊🙈
Neslicavusoglu mervekaya1704 Bende hamileliğimin başından beri gaz karnımda şişkinlik devam ediyor. 23+4 deyim. Akşamları karnım taŞ gibi oluyor hele yürüdüysem ayakta durup yorulduysam. Sabah 5 aylık akşam 7aylık gibi oluyor karnım 🤭😄 çare varmı bilmiyorum hala
Betulmtn Ben beennn hemde daha 5.haftadayken dün hastanelik etti beni gaz sancısı. 1 gün once nohut yemiştim ondan oldu kesin. İlk gebeligimde dokunmadı öyle seyler
Kbrcmc Benimde ilk defa oldu daha hamile olduğumu bilmeden bile çoğu şeyden acayip rahatsız oldum meğerse hamileymişim normalde beni hiçbişey rahatsız etmezdi. Bebde dha yeni hamileyim
Byzaoz mervekaya1704 aman sanci cekmiyosan cikar rahatla. 🤭 Sanci cekince zor oluyor. Ama banada hep sey diyorlar annenin hamilelikte gazi olursa bebegide gazli oluyormus ne kadar doğru olur bilmiyorum arkadasimin hic gaz sorunu yoktu bebegi asiri gazli mesela.
Gamiiiii Selinanne yaa bende aynıyım hamile kalmadan hiç bilmezdim gaz nedir 😂 hamilelik belirtisi olarak gaz diyebilirim
Mucizenin_annesi2 Selinanne biz bugün 5+5 olduk ama hamile oldugumu öğrendiğim zamandan beri var bende ve kasiklarim çok sıkıştırıyo canım acıyı ole oluncada
Zdgnsym93 Neslicavusoglu yaa ben de aynıyım malesef. Söylemesi ayıp ben birde lavabodan başka yerde gaz çıkaramıyorum artık nasıl bir şeyse bendeki 😄 sürekli kabızlık ve gaz sorunu yaşıyorum günde litrelerce şu içmeme beslenmeme dikkat etmeme ve kayısı vs yememe rağmen ancak idare eder denebilir. Hepimize geçmiş olsun sağlıkla gelsin miniklerimiz♥️
Srhtzlyh mervekaya1704 benimde ara ara oluyor. Birde benim bi sıkıntım var afedersiniz ben gaz çıkaramıyorum kendimi ne kadar zorlasamda. Öyle oluncada karnım taş gibi oluyor sancılar giriyor evde dolanıyorum geçmesi için. 28+6 olduk şimdiye kadar 5-6 kez oldu hamileliğimin başindan beri
Neslicavusoglu Zdgnsym93 bndede var kabızlık banada etki etmiyor hiç bişey. Sulu armut veya geceden suya koyduğun kayısı eh işde 😄 bnde lavabo harici çıkaramam gaz bide zorluyo 🤷🏼♀️😄 allah kolaylık versin hepimize