Sinemarslannnn El_if bugün prof dr Osman Müftüoğlu tv de bir programda adaçayını gebeler için tavsiye etmedi cnm
Esra6127 El_if 39+2 olduk 2 günden beri başlattık doktorum sabah akşam olmak üzere günde iki bardak içiyorum
Pinkyellow El_if ebe Max 2 kupa dedi canım 1 kupa ictim 39.haftaya girdik dün siz 😊36.haftadan itibaren öneriliyor
Gamzecinar141119 Sinemarslannnn doğumuna bişi kalmadıysa öneriliyo artıj doğumu tetiklesin diye ama normal haftalarda yasak canım
Gamzecinar141119 Sinemarslannnn ne demek canım hamilelikte dediğin gibi bitki çayları biraz sıkıntılı. Doktor izni kullanmamakta fayda var ama doğuma az kaldığında hurma ada çayı bu tarz şeyleri çok öneriyolar 😊
Deletedmom382 El_if doktorum bana melisa papatya ve adacayini direkt yasakladi hic kullanmadim ama sakin kullanma da dedi