Zafsim0801 Kızlar merhabalar 15 haftadayım aşırı migdem yanıyor asla asitli bisey içebilen bir insan degılım ama sade soda iyi gelir dediler içmeye çalışıyorum siz ne dersiniz ise yararmı yardımmmmm😢😢😫
threestar Zafsim0801 gazlı seyler daha kötü yapıyor genelde soda pek işe yaramıyor bende daha da kasıyor midemi
zeyzey95 Zafsim0801 süt sodadan daha iyi geliyor bana soda pek etki etmiyor ama süt baya geçiriyor tabi normalde gaviscon kullanıyorum şurup bitmişse süt içiyorum
Zerrin3yanteri Zafsim0801 bana da soda çok iyi geliyor doktoruma sormuştum iyi geliyorsa iç dedi. Bazen günde bir tane bazen iki günde bir tane içiyorum. Salatalık, yeşil elma da çok işe yarıyor.
Ipek0z Soğuk süt öneririm beni ancak süt kendime getiriyor. Soğuk sütü yavaş yavaş iç çay içer gibi düşün bir dikişte değil 10 yudumda falan bitir, 10 dk sonra hiçbir şeyin kalmıyor ben de çok mide yanması/ağrısı yalıyorum tek ilaç süt