Bebek tutunana kadar o ağrılar çok notmal hiç endişe etme bende de oluyotdu zaman zaman. Bol bol dinlen kendini yorma. Ben 18 haftalık oldum tekrar başladı kasık ağrılarım sebebi de rahmin büyüyor olmasıymış yürüyüş yaparsan geçer dedi doktorum. Günde yarım saat yürüyüş iyi gelecektir