Selin02
Bnim de Dogumum ocakta canım ben puset almıştım oğlumda bebek arabasını da yaza doğru almıştım portbebe pek iyi olmuyo puset daha rahat gittiğim yerlerde de oğlum uyuyordu evde de içine koyup iş yaptığım yere getirip ilgilenebiliyorum Allah nasıp ederse şimdi de kızıma kullanacam