Merhaba son adet tarihim 28 eylul idi…26 ekimde kan verdim beta hcg 127 cıktı…doktorum degerin cok dusuk dedi tam gebelik var diyebilmemiz için yukselmesi lazım 500 600 olması lazim dedi…ve adetim bir gun geçti…meraklaniyorum..gebelik yoksa beta 127 neden cıktı acaba