Seva_sevaaaa Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin. Ben başlarda pek bi annelik duygusuna girememistim. Şu an dört buçuk aylığım, dün daha net fotosunu gördüm. Dundendir ultrason fotosuna bakıp bakıp ağlıyorum. Hareketlerini çok net hissediyorum, bana her dokunduğunda coook duygulaniyorum. Hele bı içinizi gidiklasin, elini ayağını karnınıza dokundursun bir de ağzının burnunun ellerinin net fotosunu görün, bu hisleriniz ikiye üçe katlanacak