Hayatannesi Merhaba arkadaslar ben 31 haftalik yani 8. ayima yeni girdim ama karnim cok kucuk sanki 4 aylik gibi gorunuyor sizce bu normalmi yani bukadar kucuk olmasi ?? yardimci olsaniz cok sevinirim tesekuller
Sedacengiz Hayatannesi Canım benimde öyle iç karnın geniş demekki. Her bünye bir olmuyor . Bende 30haftalığım hiç hamile gibi değilim . Ara da bende üzülsem de çok şükür kilosu gelişimi sağlığı iyi. Göbek olsa ne olmasa sende üzülme bence
Ynccelik Hayatannesi bende 31 haftalık gebeyim karnım çok büyük değil ama bebeğim sağlıklı çok şükür 😍🤗.
seymen Hayatannesi benim de tam tersi fazla büyük. Her gören ne kadar büyük demekten kendini alamıyor. Benim de iç karnım dar demek ki. Ama ben hamile olmadan önce de sabah karnım düz olurdu akşama yiyip içtiklerimden ötürü şişerdi hemen. Bebeğinizin sağlığı iyiyse hiç dert etmeyin.😊
Hayatannesi Sedacengiz Himm vallah ben cok korkuyorum ama kalcalarimda catlaklar cok oluyor ama karnim kucik sizde de oylemi yani kalcanizda kizariklar oluyormu ??