Sevdaleo Dolunay3 35+1 zorlaniyorum artik bebegin yeri daraldi eskisi gbi rahat haraket edemiyor sizde nasil durumlar..
Seymalmina Dolunay3 Sancılar , bel ağrısı, rahim ağrısı. Bir yanda kıpır kıpır bir prenses 👸 bir yanda da acaba suyum mu geldi diye kafayı yiyen bi anne adayı 😂🌸 Sizde neler var 🌺
SnFk Sevdaleo al benden de o kadar! Yürüyemiyorum bile. Hareket etmeyince dürtüklüyorum uyansın diye. 🤦🏼♀️ Aklım çıkıyo bişey olacak diye.
Dolunay3 Seymalmina Benimde ağrılarım çok arttı çok güçlü hareket Ediyor oğlum 😬 normal mi düşünüyorsunuz
Nezosikra Seymalmina ayni ben🙈🤦♀️😂bende aceba suyum mu geldi diye sürekli düşünüyorum 35+6olduk bizde yarin 36 olacağız bakalim heryerim agriyor hemen doğacakmis gibi ama daha tık yok hayırlısı ile sag salim kucaklarimiza alalim inslalah bebislerimizi💕💕
minikbebeklerim 34+2 olduk biz daha 35e gelemedik 😁 erken doğum riskim zaten hep vardı ama biraz daha beklese 37+3te sezaryen olmak istiyorum 19 Kasım da. Eğer olursa aynı gün doğmuş oluruz kızımla 😊🙏🏻
Reyyan34 Dolunay3 35+5 iz ne zman gelcek bekliyoruz oğlumla kardeşini 🥰 zor günler beni bekliyor ve sürekli bi mide yanması var ilaçta pek işe yaramıyor artık.. yeri daraldı sanırım sadece kasılıyor çok hareket edemiyor 🤷
yigitalpinannesi40 Dolunay3 Sezeryan canım doktor öyle uygun gördü tansiyon nabız probleminden dolayı
Seymalmina Dolunay3 Evet inşallah çatım normalmiş ve bebeğim de zaten yerleşmiş inmiş iyice aşağıya en fazla iki haftaya gelir dedi doktorum şimdi diken üstünde bekliyorum herhangi bir belirti sancı dakikaları derken siz nasıl düşünüyorsunuz
Diilaa Bende bugün 35 haftalık oldum bacak krampları sırt ve kaburga ağrısı birde bebeğime kavuşma heycani var 😍
nihalg0- Ben de 35+5 😇 yaklaştıkça heyecan artıyor bir yandan ağrılar çoğalıyor adet ağrısı gibi ara ara giriyor belimden kasıklarıma kasılmalarım oluyor bir de afedersiniz vajinada ara ara bıçak saplanması gibi bi acı oluyor yaşayan var mı arkadaşlar