Dayım bir haftadır kovidden dolayı yoğun bakımda yatıyor organları çalışamaz hale gelmiş, diyalize alıyorlarmış, sizden istediğim ne olur bu mübarek gecede dayım olan, Recep Ramazan KESİCİ’ye ya şafi demeniz 🤲 allah razı olsun.. rabbim dualarınızı kabul etsin.