Plnerdem Slm 17+4 haftalık gebeyim ama cinsiyetini ögrenemıyorum.Çünkü bacaklarıyla kapatıo varmı aranızda böle olan. dr 15haftada erkeğe benzıo dedı bugün kız sankı dedı doktorunda kafası karışık sanırım🙈
Yasemin301 Plnerdem benimde oyleydi kapaliydi hep en son 20+6 da detayli ultrasonda ogrendim kesinlesti
Gdrleyla 12 haftada kız olabilir dedi 13 kış olabilir ama kesin diyemem dedi 16 haftalıkken gittik erkek dedi kesine yakın dedi başka doktordta 4 boyutlu gördüm 19 haftada bariz %100 erkek dedi pipiyide gösterdi açmış bekliyordu haha,😀😀
Plnerdem Gdrleyla beklemelıyım dımı birde cıkolata ye ultrasondan önce dediler herkes bişi dıo 😒ıkısınede çok şükrediyorum tabıkı ilk bebeğim ama ınsan merak edıo ona göre hayallere dalmak istiıo
Gdrleyla Plnerdem vala çok iyi anlıyorum seni aynılarını ben yaşadım herkes sağlıklı olsun Dior tabiki bizler anne olarak en başta sağlığını biz iyi olsun isteriz ama merak ediyoruz oğlum kızım demek istyrz ben günlük tutuyordum sincabim diorsum 😀😀sonunda oğluşum diyorum 😀 vala ben sabah erken saatte gittim açtım sadece küçük poaca ve vişne meyvesuyu içtim arabada cikilota yedim 😀😀😀tekme atıp durdu 😀massallh sen strese girm e en doğru zamanda rabbim yardimci oluyor en kesin şey detaylı ultrason Muş vala ben başka hastaneye gttm iyi ki gttm gördüm
Plnerdem Gdrleyla saol güzel yorumların için hayırlısıni dılıyorum herkes için umarım en kısa zamanda gösterir sıpa