Emine_yksr bana doktor ikisini birden vermişti rennie ve prilam rennie faydasını görmediğim için bırsktım prilamıda günde 3 tane içiyorum akşamki dozunu 2 tane de içebileceğimi söyledi doktorum şimdi öyle yapıyorum gerçekten rahattları beni ölüyodum ondan dedim sen doktoruna sor yinede