El_if 37+4 olduk artik dogurmak istiyorummm cok mu erken🤔cok yoruldum gercekten uykusuzluk sürekli lavaboya gitmek 🤮artik kucagimda istiyorum heycanda cok fazla var 🙈bi an once gelsin diye hurma yeyip duruyorum 😂daha baska ne yapayim ben 😂😁
Myssr El_if cömel wcye oturur gibi cinsel iliski korunmasiz ahududu yapragi cayi ic. Pilates topuna otur
Derinsema El_if canm 38 ken sezeryan olabiliyorsun eger sezeryan dusunuyorsan doktorunla konus ban haftaya doguruyorum riske atma kendinide bebiside
eymenMomy_ El_if bizde 37+5 haftalığız al benden de o kadar😳😳iyicene agirlastim eğilip kalkamıyorum,doğru düzgün hareket edemiyorum.. Uykularım haram oldu resmeen😣😣doğurmak istiyorum artıkıın
Derinsema El_if ozman bebisi bekleyceksin kuzum ne zman cani isterse gelir heralde boyle uyuyamiyoruz oyle hepten uykusuz kalicaz ama birak saglikla gelsin
El_if Derinsema tabiki hepimizin istedigi saglikla gelmesi 🤲ama insan isde son gunler olunca dayanamiyor artik🙈🤦♀️
Derinsema El_if aynen oyle kuzum hafta olsada dogursam diye bakiyorum uykusuzluk ayaklarim sisti balon gibi rahimimde basinc daha neler neler ben guzel uyuyorum o cok sukur ondan yana sikintim yok
Aysnr0507 El_if gelmeyince gelmiyorlar ne yaparsan yap🤷🏻♀️ Ben yürüyüş, plates, squat, ilişki, hurma ne varsa denedim ama yok 39+6 olduk 2 saat sonra 40 haftamız bitiyor ama tık yok🤦🏻♀️ Rabbim en doğru zamanı bekletiyordur hayırla doğuralım inşallah🤲🏻
bebegim_28 El_if aynıyız bende 37+3 oldum eşime diyorum ki gidelim alsın artık doktor özellikle akşamları zor oluyor uykuya dalmak ağrı sızı miğdeme baskı yapıyor 😕
Zehram İlk kızım 40+3 de doğdu bende sizin gibi doğsun uyuyun falan diyordum ki doğunca keşke biraz daha kalsaydın içimde dedim şimdi ikinci kıza hamileyim 35+4 olduk başıma geleceği biliyorum kalsın içimde kalabildiği kadar diyorum birde ilk doğum vahimdi hala geçmedi korku