Merhaba arkadaşlar
Adetime 5 gün var sağ göğsüme bıçak saplanır gibi bir batma oldu dün gece bir kaç gün önce de beyaz topaklanan bir akıntım oldu bu akşamda sol bileğimdeki damar baya sızladı ara ara kasık batması yaşıyorum.Bu sekilde yaşayan oldu mu hiç? Belki saçma gelecek ama bu bi belirtimidir?