Jdiebsh Hilalkakilli09 bi dus al istersen geciyosa yalanci sanci da olabilir dahada artar devam ederse dogum sancisidir
Astadavistabeybi Hilalkakilli09 bende de oldu doktora gittik yalancı sancı ve açılma var dedi dizin haftanız iyi de ben 30 dayım
Mmmerve123 Hilalkakilli09 36 haftalığım bemde aynı sorunu yaşıyorum hatta doğuruyorum sandım ilk baş. Bugün dr kontrolüm vardı ve sordum bebek kanala girmeye çalışıyor o yüzden dedi dahada artıcak korkma dedi
Astadavistabeybi FatmaNur51 malesef korkutuyor da doğum beni 🤷🏻♀️Bir de riskli gebeyim aklım çıkıyor bazen