Merhaba bayanlar,
34+5 olduk, doguma adet tarihine göre 36 gun kaldi.
Bugun ultrasonum vardi ve kilosu 2990 gram cikti. Yani 3 kilo olmus tosuncuk. 28 haftalikken seker yukleme yapmistik temizdi, o dönem turkiyedeydim ve 30 hafta civari yurt disina geldim ailemin yanina dogum icin. Burdaki doktor bana hamileligin uzerine adet görmus olabilicegimi söyledi bugun. Varmi böyle bisey?
3 kilo cok degil mi haftasina göre? Asiri kilo almadim, 14 kilo kadar aldim gebelikte.
Belki 2-3 hafta icinde dogum yaparsin dedi ultrasona göre fakat cati muayenesi vs yapmadi.
ilk gebeligim oldugu icinde cok stres yapiyorum dogum korkusuyla beraber, kilolu bebek dogurma stresi bastiriyor.
Dogum tarihini belirsiz yazdi o yuzden cok kafam karisti 😩