tubik_ Kızlar 34+4 haftalık gebeyim. Tansiyon düşüklüğü ve baş ağrısı çekiyorum. Benim gibi olan var mı, neler yapıyorsunuz?
Ferhaykoo tubik_ bende çok çektim hem tansiyonum çok düştü hemde başımın ağrıları düş alıyordum başımın ağrısı için kimi zaman hafifletti ama kimi zaman geçmiyordu çok zor gerçekten rabbim yardımcımız olsun
Esoo0698 tubik_ Canım ben 17 haftama kadar başım ağrıdı tansiyonum hep 9 çıkıyordu. Bende başıma yemeni bağladım yattım üstünede buz koydum ama karanlık olacak geçirmesede biraz rahatlatıyor ☺️
Hanifesimsek bizde 37 haftalığız bende de tansiyonum yüksek çıkıyor ve baş ağrısı var elim ayağım şiş sizce ne yapmalıyım şişlerimin inmesi için