EgEsleminAnnesi0 7 aylık hamileyim kzlar bugün çok tuvalete çıktım acaba bebeğin suyu felan olabilir mi hep erken doğum hikayleri okuyan okuya etkilendim cuma kontrolün var ama acaba bişey olur mu yoksa sizlerde de varmı normal mi
Ozdmrkbraa EgEsleminAnnesi0 çişini yapıyorsan sıkıntı değil kuzum ben de 31 haftalığım tuvalette otursam hiç kalkmayacak halde oluyorum 😂
Byztk EgEsleminAnnesi0 çok normal endişelenmeye gerek yok idrar kesene artık baskı arttığı için oluyor 😊 bende birlikte çalıştığım ebe ye danışmıştım bebek büyüdüğü için normal dedi
Ferhaykoo EgEsleminAnnesi0 39+6 Olduk uzun zamandır tuvalet sıkıntımız var 1 saatte 20 kere çıkıyorumdur tuvalete bazen rengi de sarı deil su rengi gibi oluyor ama çocuğun suyu değil normal çiş 🤭😂
busbus35 Yemin ederim ilk başlarda. Beri çiş tuvaletle arkadaş oldum 😁♥️🙏 su kendi kendine akar ıslak olur yada tamamen bir anda baya akar tutamaz sin cnm korkma ♥️🙏yalnız bendede erken doğum korkusu var postları okuduğum dan beri kafayı taktım
EgEsleminAnnesi0 busbus35 teşekkür ederim canım benim valla bende oyle en ufak bişey okuyayım etkilenip bende de olur mu acaba şöyle böyle mi diye dusune düşüne kafayı yicem
Ozdmrkbraa EgEsleminAnnesi0 idrarla suyu ayırtedebikirsin kuzum burdan gördüğüm kadarıyla suyu tutamıyormuşsun
busbus35 EgEsleminAnnesi0 inan kafama iyice taktım o post açanlara bişi dddigm yok ama zaten kafaya takan biriyim hormonlardan heralde iyice kafamı kurcalıyor bu durum şükür iyiyiz ama iyice kafaya takmış durumdayım yani rabbm nederse olur ama insan oğlu işte vesvese ye kapılıyor 36 haftama geleyim çocuk sevindircem 38 haftamda dada doğum dan snrada çocuk sevindircem ♥️🙏
EgEsleminAnnesi0 busbus35 kuzum sorma ya bende hani bişey demiyorum ama hamile psikolojisi çok başka afedersin bı tarafın agriyo kesin erken doğum başka bişey oluyor zor doğum aman bende sağ salim doğsun istiyorum artık yoruldum valla 29 haftaligin 30 a giricem galiba 7 aylık oluyor son 2 ay sabretmek istiyorun
busbus35 EgEsleminAnnesi0 şimdi yalancı sancı ve Kasıkda ağrı oluyor 30 ve31 haftalarda korkma kaburga ağrıları başlıyor benm öyle oldu 32 haftaya girdim geçti cnm ❤️ bunları yaşayabilirsin korkma ♥️🙏 😇 inşallah hepimiz sağlıkla doğumlar olur vaktinde
Ferhaykoo Ferhaykoo tabi herkesin vücudu da farklıdır ben bile bazen şüpheleniyorum eğer şüphelenirsen doktora mutlaka git ultrasonda baktır sıvı yeterlimi diye
EgEsleminAnnesi0 Ferhaykoo işte bebim de beyaz gibiydi ondan korktum yazdım kuzum hiç denk gelmedim o yüzden bilemedim sizden fikir alayim dedim cuma günü gidicem inşallah bı sıkıntı cikmaz,
Ozdmrkbraa EgEsleminAnnesi0 çok su içtiysen ayaklarını üşüttüysen suyla çok uğraştıysan onlardan da olabilir
EgEsleminAnnesi0 Derinsema 37 ye kadar gelsem belki kafam yakılmaz canım ama daha küçük o yüzden korktum