sibell777 Hamişler 30 haftalığım benim gibi kalıntı problemi olan var mı doktoruma danıştım ama ilaç filan yazmadı ama ölüyorum kasıntıdan baldırlarım da kırmızı kabakcıklar oluştu artık ayak altı kollarım bacaklarım ama öle böyle değil resmen kaşınmaktan ağlıyorum
Bsra41 sibell777 38. Haftadayım geceleri deliriyorum 😞 2 haftadır çok fena kaşınıyorum tahlil sonuçlarım da temiz karaciğer enzimlerinize baktırdınız mı?
Nrsna Benimde çok kaşıntım vardı bi ara el ve ayaklarda karaciğer tahlili istedi doktorum temiz çıktı sonra hormonlara bağladılar krem yağ ne bulursam sürüyordum
sibell777 Nrsna krem sürüyorum bi an kesiyor gene başlıyor canım buzfolabında buzlar varya onu sürüyorum vucuduma evet geçiriyor gibi sonra bir daha başlıyor ama ölücem artık kasınmaktan
sibell777 Bsra41 doktora söyledim bakmadı bile ilçta yazmadı o snir etti canım beni yünlü tüylü giyme çikolata domates yeme filan falan dedi o okdar
Elifiko Bendede vardı, turşuyu çok yediğimi farkettim kestim ve kaşıntılarımda kesildi. Tuzlu şeyler yediğimde yine oluyor. Yediğiniz şeylerlede alakalı olabilir belki