Sinemarslannnn cnm tam gobegin üstünde sertleşiyor bebek tam doktor kontrolünde oldu doktorum elini koyunca bebek hareketi değil rahimin toplanıyor dedi ve erken doğum olmasın diye yatış yaptı serumlar iğneler flan derken çıktık ama arada hala oluyor ilacta kullanıyorum ama korkuyorum erken doğmasindan