Merhaba hanımlar öncelikle tüm anne ve anne adaylarımızın anneler günü kutlu olsun.Benim eşim askeri personel ve Doğum için izin alıp gelmesi gerekiyo.36+5 iken doktora gittiğimde doktorum Doğuma 1 ay veya daha fazla var dedi.suan 37+4 ün sizce bu mümkün mü .Bence 2 hafta kaldı en geç ama nasıl izin alıcaz bilmiyoruz .Yardımcı olurmusunuz