Merhaba öncelikle hayırlı kandiller bir şey denışmak istiyorum size şuanda 26+3üm en son doktora cuma günü gittim o yüzden burdan bi sizlere danışmak istedim. 20 haftasından sonra hissetmeye başladım hareketlerini hep göbek deligi hizasındaydı baya belirgin hissediyordum genellikle gece yatarken ve sabah onun hareketleri ile uyanırdım ama 3 4 gündür hareketlerini kasık bölgesinde hissediyorum ve öncekiler kadar hızlı değil kasık ağrım arada belime vuran bi ağrı oluyo sizce normalmi. Birde şeker yüklemesi perşembe yapıldı açlıkta sorun yok tokluk sınırda 143 dedi diyet yap 3 gün takip et birdahaki kontrolde getir ona göre sonuca bakıp insülün verebilirim dikkat et yükselmesin dedi elma mandalina dışında şekeri etkileyecek hiçbirşey yememeye genellikle yeşillik yemeye dikkat ediyorum onunla alakası olabilirmi hareketinin azalmasının yoksa bu haftalarda normalmi bilgi verirmisiniz