Merhaba bayanlar. Ben şu an 8+6 haftalık hamileyim. Başından beri öyle aman aman bulantılarım olmadı arada yokladı sadece ama hiç istifra etmedim yani. Ve bunu çok kafama takıyorum niye midem bulanmıyo diye. Onun dışında baş ağrısı, kabızlık, göğüslerde büyüme, halsizlik gibi belirtilerim var. Sizde durumlar nedir?