Uzm-Nurse 33 haftalığım . Tam olarak perine bölgem acıyor ve bacaklarımın iç kısmları acıyor . Sizce bir sorun mu bu ? Doktora haber vermeli miyim
hulya1406 Uzm-Nurse başı aşağıdaysa baskı yapıyorsa ondandır bende 1 aydır var.Sorun olmaz inşallah gece zorluyor bayağı dönerken filan.
Uzm-Nurse hulya1406 inşallah erken olmaz ☹️🤲🏼 Evet hemşireyim çalışıyorum 32 de işe döndüm 1 hafta oldu daha
hulya1406 Uzm-Nurse inşallah erken olmaz tabi.neden çalışıyorsunuz izne ayrılmadınız mı? İl olarak nerde yaşıyorsunuz çalışıyorsunuz?
Uzm-Nurse hulya1406 İstanbul da . Aktarmak amaçlı başladım ama bu şekilde devam edersem ayrılıcam doktora gidicem bugün
hulya1406 Uzm-Nurse hangi hastanede Avrupa yakasında mı çalışıyorsunuz?bende orda yaşıyordum da ondan soruyorum ☺️
hulya1406 Uzm-Nurse Ankara’ya gelin geldim burda yaşıyorum ailem İstanbul’da Beşiktaş’ta.Gideriz vakit buldukça.Aslen boluluyum.şükür 36+4 günlük olduk 🙏 Bizde dün gittik kontrolümüz vardı.Sen özele gidiyorsun heralde.Yaş kaç?
Uzm-Nurse hulya1406 26 . Özele gidiyorum kontrol olarak evet. Yakın zamanda idrar yolu enfeksiyonu geçirdim de , kültür verdim dün sonucu çıksın doktora öyle gidiyim diye bekliyorum
hulya1406 Uzm-Nurse Pendik’te o hastane heralde bilmiyorum orayı.dikkat et kendine inşallah bişey çıkmaz.Bende bir iki gün geçirdim acile zor yetiştirdiler serum verdiler anca iyileştim.Çok su içtiğim için kolay atlatmışsın dedi doktor.Dondurmadan olmuştu benim.