Krtkn oluyordu ılk haftalarda da bende 26 ya kdr o sıslıklerın olacak gaz sıkışması onlar gazını cıkarmak ıcın sade soda içebilirsin yemeklerden sonra az ve sık ye sofradan ac kalk cok yeme aksam meyvesı yeme kılo yapıyor 😁 bol su kuruyemıs eksık etme yogurt süt kaşar yesıllıkler baklagıller hepsını yemeyı ıhmal etme dkkt et yedıklerıne sakız cıgneye bılırsın gaz cıkarıcı etkısı var bn aksamalrı oyle yapyorm 🤗 saglıkla gelsın bebegın bnde 37 oldum beklemeye devam 😁