Svg2345 Kızlar merhaba forumda hep detaylı okuyorum covid olanları ama ayırt edemedim. Dün akşamdan beri burnum akıyor ve başım ağrıyor fakat ates, tat koku kaybı gibi belirtiler yok. Böyle olup pozitif çıkan yada pozitife dönen var mı aranızda
Selen2688 Svg2345 eşimim sadece boğaz ağrısı vardı ve koku tat almada sorun yok şuan 4.gün karantinada bence test yapın ateşi bile yok 36.5
Mrve233 Svg2345 belirtiler kişiden kişiye değişiyor bende grip diye gittim covid çıktım test yaptırırsanız içiniz rahat eder
Svg2345 Selen2688 hadi ya bir iki gün daha bekleyim evde zaten zor yapıyorlar testi yapmak istemiyorlar
HAU 20+3 Benimde ilk belirti bel ağrısı ve burun akıntısı boğaz ağrısıydı test yaptırdım pozitif çıktı 14 gün eşimle karantinaya alındık 2 gün bu şikayetim devam etti 3.4. Günlerde normale döndüm 5. Gün tat koku kaybı oldu oda 10 gün içinde düzeldi çok şükürler olsun Rabbim herkesi tez zamanda kurtarsın zor oluyor şükürler olsun bebeğime zararı olmadı bol bol limon mandalin greyfut soğan sarımsak turşu suyu kemik suyu ılhamur ev yapımı yoğurt süt bal su tükettim
Svg2345 HAU amin inşallah bende evde bekleyeceğim birkaç gün olmadı cuma test veririrm şuan normal grip gibi akıntı var sadece