Merhaba kızlar, bugün adet tarihimdi henüz olmadım. Dün de doktora gittim belki adetin 2. Veya 3. Günü hormon testi yapılır diye erken gitmek istedim vajinal muayene oldum. Eğer gebelik olsaydı belli olurdu değil mi? Doktor bişi demedi.Beklentiden saçmalıyorum heralde😖