Merhaba arkadaşlar. 35+3 günlüğüz. Doğum şekli hakkında henüz hiçbir şey belli değil. Ama sonrası için korse önerisinde bulunabilir misiniz? Basenlerimden çok kilo aldım o yüzden yüksek bel tayt korse istiyorum ama markalar hakkında hiç bilgim yok. Birde sezeryan olursa tayt korse ilk etapta kullanışlı olmaz gibi geliyor. Onun için de bel korsesi uygun olur sanırım. Kullanıp memnun kaldığınız marka ve korse çeşitlerini yazar mısınız? Teşekkürler.