damlaozsoy herkesin kullandığı doz farklıdır. Kiminin 8 değerini 25 dusurur, kimine 50 kimine 100 verilir. Hipotıroid kişisel doz uygulunan bi hormon bozukluğudur. Bende hipotıroıd hastasıyım, degerim 8 cıktıgı zmn kullanacagım doz 150 dir. Ayda bir değilde iki haftada bir ölçtürün tsh ı eger dusuyorsa zaten 50 likle devam edilir, artmıssada dozu artırır. İyi aksamlar🥰