Merve6185 Benim ceviz büyüklüğünde bir miyomum vardı. Çok şükür hamileliğim sürecince mayomda büyüme olmadı. Doktor doğum esnasında onu da aldı. Normal doğum yapamadım. Normal doğum yapsaymışım doğumla beraber milyonda gidermiş ama maalesef sezaryen esnasında alındı.