KsmAnnesi Merhaba arkadaslar doğum için hataneye yattım sancım var fakat açılmam yavaş ilerliyor bana bol bol dua edermisiniz🤲🏻
minikcasper KsmAnnesi mübarek günün hürmetine inşallah çabucak kavuşursun bebişine ve inşallah açılmanda hızlı ilerler 💕 sağlıkla gelsin inşallah 💐
Fatmanurkor94 KsmAnnesi rabbım kolaylık versin ınsallah sancın geldıkce cömel yere ve bol bol yürü cok kolay bı dogum olsun insallah su mubarek zamanda
Aksoytetik KsmAnnesi dualarım seninle rabbim yar ve yardımcın olsun sağlıkla tek avazda bebişi kucağına al inşallah 🙏 güzel haberleri bekliyoruz🙏
Eymen71 Canım bı avazda doğur ınsallh hemen kavuş bebısıne sağ salim🥰sende bız hamıslere dua edermısn sağ salım tamamlayıp kucağımıza alalım