Merhaba kızlarrr, benim ilk gebeliğim dolayısıyla tecrübesiz ve heycanlıyım tüp bebiş oldu bizim ki transferden sonra 13. gün kan tahlilim 160 çıktı sizce normal mi doktorla değil hemşire ile görüştüm normal dedi ama ben dayanamayıp 10. Gun tahlil yapmıştım erkenden o zaman 90 çıkmıştı şimdi 160 oldu 3 gün gectikten sonra acaba daha mı yüksek olmalı idi?