minikcasper ben dün 34+3tüm kontrole gittim doktorum yine dönmemiş başı yukarıda dedi sonra bazı sebeplerden doppler falan çektirdim başka bir doktora daha gittim aynı gün öğlen yukarıdaydı başı akşam gittiğim doktora alta inmişti dönmüş dedi doktor şok oldum. Doppleri çeken doktor çok bastırdı belki ondan oldu bilmiyorum ama çok garip bir durum hep sol üstte hissediyordum artık sağ altta hissediyorum hareketleri 😊 yani benim hep makat gelişti 34+3te döndü tekrar döner mi bilmşyorum ama