Bende bazen unutarak birçok işimi yaptım ve hemen bir kahverengi lekenmeyle belli etti kendini.. sabah akşam progestan içiyorum 3haftadır iğne vuruldum. Şimdi 11. Haftamdayım hala tehlikem devam ediyor. Düşük tehlikem yok diye düşünme o şuan et parçası sizin ani bir hareketinizle bile düşebilir :( kendiniz ve bebeğinizin sağlığı için dikkatli olmalısınız 😌